مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 12:472022-09-02سياسي

اجمالی| راهپیمایی اربعین تعلیم سبک زندگی حسینی است


راهپیمایی اربعین نوعی گذشت خالصانه است که در آن کسی انتظار تشکر و چشم داشتی در آن وجود ندارد؛ این راهپیمایی تعلیم نوعی سبک زندگی است که باید حسینی زندگی کرد و قبله دل به سمت کربلا باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: بهترین فرد نزد خدا، با تقواترین آن هاست؛ بنابراین اگر می خواهیم نزد خدا و امام زمان محبوبیت داشته باشیم، در گرو اطاعت از فرمان الهی است.

وی با تسلیت شهادت حضرت رقیه و امام حسن مجتبی بیان کرد: در هفته گذشته آیت الله ناصری رحلت کرد که حقیقتا ضایعه غیرقابل جبران است؛ وی یکی از مصادیق بارز اخلاق و تقوا بود؛ مردم داری، ولایت مداری، خضوع، زهد، اظهار علاقه به رهبری معظم و اطاعت از ایشان، صبر زیاد و نبودن هوای نفس در این فرد از صفات بارز آیت الله ناصری به شمار می رفت و به حق مردم اصفهان و حومه، تجلیل است که باید حسینی زندگی کرد و قبله دل به سمت کربلا باشد؛ راهپیمایی اربعین یک جهاد تبیین عملی است که بدون سخن، مواضع دین را تبیین می کنند؛ همچنین نشانگر مقاومت و ایستادگی در برابر شدائد و سختی هاست.

مهدوی بیان کرد: این حرکت نوعی تقدیم شهادت عزتمندانه بر زندگی ذلیلانه زیر بار طاغوت است؛ جوانانی که در این راهپیمایی شرکت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| راهپیمایی اربعین تعلیم سبک زندگی حسینی است

اجمالی| راهپیمایی اربعین تعلیم سبک زندگی حسینی است